Thursday, February 5, 2009

PR tumbang di Darul Ridzuan

Laungan "hidup rakyat" "reformasi" dan disusuli dengan "Takbir Allahuakbar" di sekitar kediaman rasmi menteri besar Perak masih kedengaran diwaktu ini. Rakyat negeri Perak majoriti terasa kekecewaan yang amat mendalam dilubuk hati mereka. Punah impian mereka untuk menjadikan sebuah negeri yang mengamalkan demokrasi terpimpin dengan berlandaskan agama Islam sebagai panduan. Pentadbiran kerajaan PR selama 11 bulan di Perak begitu mencabar sekali sehinggakan MB yang dilantik dari PR tidak mampu untuk menahan jawatannya. Ini angkara oleh 4 manusia yang boleh diumpamakan seperti "gunting dalam lipatan".


Tahniah kepada Barisan Nasional yang bertungkus lumus untuk merampas kembali Perak dari tangan Kerajaan PR. Teringat dizaman persekolahan, guru sentiasa berkata 'Usaha adalah tangga kejayaan". Dengan usaha yang gigih sudah semestinya akan mendapat kejayaan. Tapi kena ingat!! Usaha dengan cara tipu helah sudah semestinya tidak mendapat keberkatan.


Takbir!!! Allahuakbar!!

2 comments:

rewang said...

memang betul, 4 ekor tu gunting dalam lipatan. org cam tuh kene pancung dulu. x de pendirian langsung.

Oleh admin Bebas Malaysia said...

Ini semua si poyo-poyo yang suka melompat-lompat. Aku kecewa dan berduka lara, tambah-tambah lagi dengan kenyataan Karpal SIngh. Apa nih!!!

Tak professional langsung ahli politik negara kita, give and take tak ada langsung.. Kecewa beb...;)